Wprowadziliśmy uproszczone procedury rekrutacji oraz możliwość przesyłania dokumentów wymaganych przy przyjęciu do CKZiUWŚ w Katowicach drogą elektroniczną.

 

Procedury zdalnej rekrutacji:

  1. Wypełnij wniosek o przyjęcie do szkoły - Microsoft Word - wypełnij go na komputerze lub - PDF - wydrukuj, wypełnij ręcznie i zeskanuj. 
  2. Przygotuj kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej (skan lub fotografia dokumentu w dobrej jakości).
  3. Wyślij wniosek o przyjęcie do szkoły i kopię świadectwa drogą elektroniczną na maila: medyk.katowice@outlook.com

 

Pozostałe dokumenty wymagane przy rekrutacji, które dostarczysz nam w późniejszym terminie (po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie z sekretariatem szkoły):

  • oryginał świadectwa ukończenia szkoły średniej,
  • wydanie przez szkołę skierowania na badania do lekarza medycyny pracy,
  • 4 zdjęcia – (30x42 mm) opisane na odwrocie: imię i nazwisko, adres, data urodzenia, miejsce urodzenia i PESEL.

 

Sekretariat szkoły jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

tel.: (48) 322 566 100

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

Procedury wykonania badań lekarskich>>

 

Terminy rekrutacji>>